Pomoc i informacje

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową www.yourluxury.pl

Koszty przesyłki?

Koszt wysyłki jest wliczony w cenę osłony kaloryfera.

Termin realizacji?

Od trzech do czterech tygodni

Jak mogę płacić?

Przelew na konto firmy , 30% wartości zamówienia po złożeniu zamówienia i reszta 70% przy odbiorze od kuriera (zapłata kurierowi gotówką) 100% zamówienia płatność z góry, to może przyspieszyć realizację zamówienia.
Płatność gotówką w siedzibie firmy

Reklamacje i zwroty

Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z firmą YourLuxury. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji". Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia produktu. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Pieniądze za produkt zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.